کد مطلب: 171562
گزارش تصويري:
ارزش گذاري مردم اردل به خانواده شهدا با حضور در يادواره شهيد صولت رئيسي
تاریخ انتشار : 1395/11/22
نمایش : 1971
مردم شهيد پرور شهر اردل با حضورشان در اولين يادواره معلم شهيد صولت رئيسي با آرمان هاي بلند شهدا و انقلاب بيعت کردند.














به گزارش هفت چشمه، عصر روز پنج شنبه همزمان با دهمين روز از دهه مبارک فجر يادواره شهدا "افتخار کوچه ، آبروي محله " به ياد معلم شهيد "صولت رئيسي " با حضور آيت الله اسلاميان نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري و خانواده معظم شهدا،مسئولين و  اقشار مختلف مردمي در  حسينيه شهدا شهر اردل برگزار شد.
هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه  شهرستان اردل  در اين يادواره اظهار کرد: امروز ما هرچه داريم به دليل رشادت‌ها، ايثار و از خود گذشتگي شهدا و خانواده‌هاي آنهاست، تصريح کرد: شهدا با ايثار جان خود آزادي و استقلال را به کشور هديه دادند.
جمشيدي با اشاره به اينکه هرچه در زمينه زنده نگه داشتن ياد شهدا کار کنيم، کم است، افزود: بايد ياد و نام شهدا براي هميشه زنده نگه داشته شود.
وي با بيان اينکه امروز ايران اسلامي در آسايش و امنيت قرار دارد، افزود: امينت موجود در کشور مرهون تلاش ايثارگراني است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.
فرمانده سپاه ناحيه اردل با اشاره به اهميت برگزاري يادواره شهدا گفت: برگزاري يادواره شهدا زمينه آشنايي جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم مي‌کند.
وي با بيان اينکه هرچه در زمينه شهدا کار کنيم باز هم کم است، افزود: نبايد اجازه دهيم ياد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌هاي امام راحل در جامعه فراموش شود.
جمشيدي با اشاره به اينکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگي جوانان را گمراه کنند، تاکيد کرد: بايد در مقابل توطئه‌هاي دشمنان هوشيار باشيم.
سيد اصغر حسيني که  مجري اين مراسم معنوي بود با دکلمه هاي زيباي خود  در وصف شهيدان فضاي معنوي خاصي را به يادواره بخشيد و همچنين تنديس شهيد صولت رئيسي به خانواده اين شهيد اهدا شد.
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg